Fredagsfresh

Tenk at jeg legger ut et bilde av meg selv hvor jeg ser ut som en hval på land! Jaja, sånn så jeg i alle fall ut etter å ha løpt 4×4 intervaller i dag tidlig. Fire minutter arbeid, med litt oppover på mølla så pulsen fyker opp, så to min aktiv pause. Fire ganger. Ikke vanskelig mattematikk, selv ikke for meg som er verdens dårligste i hoderegning. Det er en litt forferdelig, men utrolig deilig (etterpå) måte å starte dagen! Spesielt når jeg gjennomfører med glans, kjenner at kondisen allerede er bedre. Kjørte på med litt push og sit-ups etterpå, med god hjelp fra den fantastiskt hjelpsomme idrettsassistenten vi har. Når man har trent hardt må man jo få i seg masse sunt digg etterpå, så jeg har fråtset i smoothies, bananer, vann og salat.

Nå er det akkurat 35 minutter til jeg kan pakke stridssekken og danse en liten fredagsdans. Det er fredag, NU KJÖR VI! Hva skal du i helgen?!

8 tanker på “Fredagsfresh

  1. Jeg elsker bloggen din, og finner deg veldig motiverende! Du gjør bloggen veldig personlig, og du er på en måte blitt en venninne jeg daglig titter innom! Hehe xD selv ønsker jeg meg en karriere i grønt, og gleder meg over hver gang du legger ut et nytt innlegg :):)

  2. hei!
    bare lurte på hvor mange prosent av maks du jobber på når du har intervaller ? siden det er 4 min så er det vel fordel å ikke få syra det første minuttet liksom. hehe
    :))

    • Jeg har litt stigning på mølla, så pulsen draes opp litt før syra kommer. Pulsen ligger vel på 160-200 i arbeidsdraget, og kjører meg skikkelig siste minuttet. Tar jo litt tid å bli kjent med hvordan man jobber :)

  3. Jeg elsker bloggen din, og hvordan du gjør den mer personlig enn mange andre. Jeg har på en måte fått en venninne jeg titer innom daglig, og gleder meg stort hver gang noe nytt er lagt ut, selv om det er bilder av «en land på hval» :D
    Du er utrolig insipirerende og motiverende, da jeg selv ønsker en karriere i grønt :)

Legg igjen en kommentar